Uttråkad pojke!

så ja bestämde mig för att gå ner o simmträna, han älskar verkligen den typ av träning :D
min tanke var 10x2, men strax efter 6min va han super trött, så jag valde o ta upp honom o låta honom vila 2-3min, sen fick han hoppa i igen, o då lät ja honom simma 4min, han hade kunna simma längre då han inte va jätte trött när ja tog upp honom, men valde o ta upp honom endå :)
 
han va trött o nöjd efter träningen iaf, o fördelen med molningt o lite blåsigt e att vi e ensama :D
så vi verkligen kan träna :)!
Hoppas på att kunna träna mer i veckan, o köra 6x2, o trappa uppåt så han tappar dem sista kg o han bygger fina muskler igen :)!
sen ska vi börja cykla mer oxå, så lite varierad träning, sen kanske upp till skogen i helgen o springa o busa ^^
 
   

Kommentarer
Postat av: Mickis & Zacko

Vi skulle åka och bada, då blev de dåligt väder :/

2014-07-15 @ 18:51:02
URL: http://aktivatollare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0