Ja skiter i vad ni tycker!

Ja har under 2års tid fått blickar o kommentarer...
att vi aldrig kommer att lyckas... ja vet inte hur många gånger ja deppat hemma pga alla snea blickar vi fått... o alla gånger ja bara tänkt ge upp pga alla andra....
nej vi e inget elit team! nej vi kanske inte är vinnare! IDAG!
men en dag, då kommer ja skratta gått åt er! det gör ja redan idag!
jag o Olle har gjort oerhört stora framsteg<3! större än många! och vi är inte klara!
 
igår läste jag något otroligt bra på FB som stämmer in väldigt bra på mig och olle
"tro aldrig på folk som säger att du inte kan, eller att din hund inte duger" "vi kommer fortsätta få bakslag och tokiga dagar, men hur skulle vi annars utvecklas och fortsätta lära oss?"
 
Jag är stolt över min prins, han är inte som din duktiga elit hund, men jag älskar honom oerhört mkt!
Vi kanske inte har massa pokaler eller rosetter, men för mig kommer VI alltid vara en vinnare<3
vi har kämpat för att komma ditt vi är idag, det har inte varit lätt! de har beståt av måååånga tårar! 
men idag är ja lycklig! jag är glad att jag just fick dig<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är jätte duktiga och jag känner verkligen igen mig i det du skriver! Jätte bra blogg!

2014-05-27 @ 19:35:45
Postat av: Andrea

Tro på dej å din hund :) ni är fina ihop!

2014-05-27 @ 20:35:17
URL: http://sol-foto.se
Postat av: Camilla

Elitnivå eller inte, ni kämpar på och är ett fint ekipage! fortsätt så!

Svar: tack så mkt! :)
Elin Albertsson

2014-05-27 @ 23:40:53
URL: http://fames.se/bordercolliex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0